Niniejszy regulamin obowiązuje dla całej Społeczności forum uCoz. Poszczególne sekcje i fora mogą mieć swoje własne zasady, które określają zasady postępowania w ich przypadku. Jednak niniejsze zasady obowiązują w każdym przypadku.
Regulamin ten stworzono aby zapewnić przyjazną i konstruktywną atmosferę komunikowania się. Jeżeli nie jesteś w stanie zaakceptować ustalonych form komunikowania się powstrzymaj się od udzielania się na forum
I. Rejestracja użytkowników.
- Zarejestrowanie się na forum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- Aby zarejestrować się na forum, użytkownik musi podać działający adres e-mail. Gwarantujemy prywatność powierzonych informacji.
- Masz prawo do wyboru nazwy użytkownika (inaczej pseudonimu bądź nicka). Administracja zastrzega sobie prawo do podjęcia środków, aby uniemożliwić używanie pseudonimu, jeżeli narusza on ogólnie przyjęte normy moralne i etyczne bądź jest obraźliwe dla innych użytkowników forum. Nie należy rejestrować pseudonimów przypominających już istniejące i wykorzystywane przez użytkowników, bo mogłoby to wprowadzać w błąd innych użytkowników forum.
- Wielokrotne rejestrowanie się przez jednego użytkownika, bez względu na jej/jego intencje jest zabronione. Jest to niezwykle poważne naruszenie regulaminu i prowadzi do zablokowania wszystkich kont.
- Jeśli przez dłuższy czas nie wykazujesz aktywności na forum, Twoje konto może zostać usunięte.
II. Zasady postępowania na forum.
- Komunikacja na forum jest oparta na ogólnie przyjętych zasadach moralności i netykiety.
- Surowo zabrania się używania słów wulgarnych i obraźliwych, bez względu na to, do kogo i w jakiej formie są skierowane. Dotyczy to także zastępowania liter w takich słowach innymi znakami.
- Reklamowanie, w tym projektów internetowych (z wyjątkiem przypadków wstępnego zaakceptowania tego przez administrację forum) jest surowo zabronione.
- Twój podpis na forum nie może być dłuższy niż dwie linie. Musi spełniać takie same wymagania jak wpisy na forum.
III. Publikowanie wiadomości.
- Temat wątku musi zawierać informację i maksymalnie opisywać istotę problemu.
- Przed stworzeniem nowego wątku upewnij się że tworzysz go w odpowiednim dziale i odpowiedź na Twoje pytanie nie padła już wcześniej.
- Tworzenie takich samych wątków w różnych sekcjach forum i postowanie takich samych wiadomości w różnych wątkach jest ściśle zabronione.
- Staraj się pisać poprawnie, błędy językowe mogą pokazywać negatywny obraz Twojej osoby.
IV. Relacje pomiędzy użytkownikami a administracją.
- Administratorzy działają zgodnie z przyjętymi zasadami oraz własnym wyczuciem podczas pracy nad forum.
- Dyskusje z działaniami administracji (administratorami forum oraz moderatorami) jest zabroniona w wątkach na forum, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych - miejsc poświęconych na tematy związane z organizacją pracy forum.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmian zasad na forum i późniejszą informacją użytkowników o zaistniałych zmianach. Wszystkie zmiany i aktualizacje opierają się na rozważeniu opini użytkowników i uwzględnieniu ich dobra. |